אפליקציה ומדיטציה- איך הן קשורות?

הבלוג של מירי

אחת השאלות הנפוצות בהן אני נתקלת היא: ״ איך עושים מדיטציה?״
ועל כך עניתי בהרחבה כאן
יחד עם זאת לעיתים אדם מרגיש צורך במדיטציה שממוקדת ומנחה לנושא מסויים. לדוגמא, פתיחת היום, הוקרת תודה, או התמודדות עם רגשות לא נעימים.
מי שכבר מנוסה במדיטציות מיינדפולנס יכול בהחלט לעשות זאת בעצמו, ללא הנחיה חיצונית.
יחד עם זאת יש שיעדיפו הנחיה, ולו רק לשלבים הראשונים.
כאן מגיעה לעזרתנו האפליקציה.
כן, כן, בעולמנו המודרני יש אפליקציה גם למדיטציה.

מאחר ואני מאנשי האייפד ואייפון סקרתי עבורכם באפסטור את האפליקציות החינמיות למיינדפולנס
אולי תופתעו לגלות שיש רבות כאלה.
אחרי התנסות ברובן בחרתי את זו שאני ממליצה עליה- stop, breathe &think
הסיבה הראשונית היא קולם של המנחים, באפליקציה הזו קיימות לא מעט הנחיות, רובן הגדול מובא בקולות שנעימים לאוזניי.
יחד עם זאת, אנחנו כידוע שונים ויתכן שאתם תעדיפו קולות אחרים.

סיבה נוספת היא מגוון רחב של הנחיות, כולל אפשרות למדיטציה חופשית, בה אתם קובעים את אורך הזמן ובסיומו נשמע רק גונג של קערה טיבטית.

כך נראה מסך הפתיחה

 

14138990_10207181640682975_1997478548_o

בחלק העליון מופיעה השאלה : מה שלומך?
כשלוחצים עליה עוברים למסכים שבודקים מה מצבנו מבחינה מנטלית, גופנית ורגשית
אלה המסכים.

14203496_10207181640562972_1095195630_o
אחרי שענינו, האפליקציה מציעה לנו מספר מדיטציות שמתאימות למצבנו וכל שנותר לנו הוא ללחוץ על זו שאנו בוחרים, ולהקשיב.
ניתן גם לדלג על כל הבדיקה ופשוט לפתוח את רשימת המדיטציות ולבחור אחת.
בסיום המדיטציה ניתן לחזור על הבדיקה ולגלות האם חל שינוי, או פשוט לסגור את האפליקציה.

הנה הקישור לאפליקציה

ולמען אלה שאינם מחזיקים מכשיר של apple , הנה קישור  לקטגוריית מיינדפולנס בחנות של גוגל, אותה לא בדקתי, אתם מוזמנים לבדוק ולשתף בחוויה.
לסיום, אם אפליקציה היא מה שעוזר לכם או לא העיקר- תעשו מדיטציה, זה יעשה לכם טוב.
מניסיון.

, , , , , , , , , , ,
הפוסט הקודם
על חמלה וספרות
הפוסט הבא
3 ספרים מומלצים ללב ולנשמה

Related Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Fill out this field
Fill out this field
יש להזין אימייל תקין.
You need to agree with the terms to proceed