NLP Trainers Training

הבלוג של מירי

היום אני מתרגשת לספר לכם על שיתוף פעולה עם דפנה סלען מאוניברסיטת בר אילן:

 

קורס Trainer NLP, בהיקף של 130 שעות הנועד למנחי Master Practitioner NLP, הרוצים לשכלל את יכולות ההנחיה האישית והקבוצתית שלהם ולקבל הסמכה ללמד את תחום ה- NLP בישראל.

למי הקורס מיועד?

למנחי NLP בדרגת  Master Practitioner NLP החיים ונושמים NLP ומעוניינים להעביר את הידע והשפע הלאה.

למנחי NLP שמעוניינים לעזור ליותר ויותר אנשים לחיות חיים מיטביים ולהתחבר לכוחות ולמשאבים שבתוכם.

למנחי NLP המעוניינים בהעמקת מיומנויות הפרזנטציה שלכם, הביטחון בעמידה מול קהל והידע המקצועי שלהם.

 

אם אתם כאלה ואם גם בכם מתעוררת קריאה להרחיב את יכולותיכם- הקורס הזה הוא בשבילכם.

זה הזמן להיות חלק מקהילת ה-NLP שמעבירה את הידע והשפע של הגישה הלאה לכמה שיותר אנשים. זה הזמן להשתייך לנבחרת של מנחים מצוינים הבוחרים לאתגר את עצמם, לשכלל את המיומנויות שלהם, להתמחות, להתמקצע ולקבל הכשרה להנחות קבוצות בתחום ה- NLP.

 

מהי מטרת הקורס?

הקורס מכשיר את המשתתפים להעביר סדנאות, הרצאות וקורסים בגישת ה-NLP מבוסס מיינדפולנס.

מטרת הקורס היא להקנות רכישת ידע, תפיסה, מיומנויות ואסטרטגיות להובלת תהליכי למידה ושינוי מול יחידים ומול קבוצה בגישת ה- NLP מבוססת המיינדפולנס.

מה נלמד בקורס?

  • עמידה בביטחון מול קהל
  • הגדרת מטרות גלויות וסמויות להנחיה
  • שימוש בשפה המילולית והלא-מילולית ככלי הנעה ורתימה וליצירת ראפור אישי וקבוצתי
  • עבודה עם מיינדפולנס – גישה המביאה את תשומת הלב לגוף, לרגשות ולמחשבות במטרה לטפח את היכולת להשהות פרשנות שאינה מיטיבה ולטפח פרשנות מיטיבה.
  • שינוי אמונות מגבילות בנוגע לעמידה מול קהל
  • חיבור למשאבים ולעוגנים בעמידה מול קהל
  • אסטרטגיה של גאונים וכריזמה – חיבור למרחב המצוינות האישי
  • עבודה עם שאלות והתנגדויות
  • שימוש במודלים מגוונים לעמידה מול קהל

                           

ומה עוד נלמד?

  1. תפקיד הטריינר– חיבור הטריינר לכל הרמות הלוגיות (תכלית- חזון, זהות, אמונות, יכולות, התנהגות, סביבה), הטריינר כמודלינג למשאבים, אנרגיה, כריזמה, כיצד הטריינר  משמש צינור ללמידה ושינוי בקבוצה.
  2. מיינדפולנס –קשיבות ככלי הנחייתי: פגישה עם החלקים שבתוכי, לזהות ולא להזדהות, קשיבות הגוף, איכויות הלב (אהבה חברית, חמלה, שמחה בשמחת האחר, השתוות הנפש)
  3. מיומנויות פרזנטציה: יכולת השפעה והעברת מסרים, עמידה מול קהל בביטחון ותוך חיבור לכוחות ומשאבים , שמירה על מודל המציאות של כל אחד בנפרד מזו של הקבוצה, יכולת להגיב בהלימה (קונגרוהנטיות) לאנשים שונים, יכולת להגיב בצורה אקולוגית לאחר, יכולת להעביר תהליכים מודעים ולא מודעים בקבוצה.
  4. יצירת מוטיבציה ללמידה: שלב ה-Why במודל MAT4 – עבודה עם לולאות, מטאפורות, סיפור אישי, מענה לכיוון מוטיבציה של "בריחה" ושל "לקראת" (Away From- Towards)

 

1.    The Trainer & Group State: חיבור לכריזמה אוטנטית וגיוס החזון בשירות הכריזמה, מציאת מרחב המצוינות הפנימית, חיבור לניצוץ הגאוני (מודלים שפיתח רוברט דילטס), ראפור לעצמי וקשיבות לתחושות גוף, מחשבות רגשות. יכולת זיהוי והתאמת קצב הדיבור, טון הדיבור ומחוות הגוף בהתאם לתכנים, להקשר ולקהל (מודלים שפותחו ע"י וירג'יניה סאטיר), ראיה פריפריאלית וממוקדת והמעבר בין שתיהן,  ומיומנויות נוספות בשירות ה-State  של הטריינר.

2.    מיומנויות ניהול קבוצה בדגש של ניהול עצמי מקצועי ומתן כבוד לקהל: שלבי התפתחות קבוצה, חיבור לאנרגיה הקבוצתית ול-State של הקבוצה, עגינת  State(מצב רגשי) רצוי אצל הקהל, יצירת ראפור אישי וקבוצתי, זיהוי המנהיג הקבוצתי המתחלף

3.    מיומנויות טרנספורמציה בקבוצה: יכולת לעשות התערבויות עדינות במסגרת הקבוצתית, שמירת קרבה ומתן משוב ספציפי, הובלת הקבוצה והפרטים בקבוצה על בסיס הנחות היסוד של NLP ומודל התקשורת של NLP, עבודה עם מטאפורות בקבוצה ועם הפרט להעצמת תהליכים.

4.    ניהול קבוצה בדגש על מענה להתנגדויות: אבחון ושימוש בדפוסי שפה והתנהגות מול קהל בכלל ומול קהל מתנגד/ספקן בפרט (מודל שפיתחה שלי רוז שרווה), זיהוי הימנעות והשתוקקות במצבי אי-נחת ובכלל, זיהוי אסטרטגיית המציאות של המשתתפים (גם המתנגדים), מענה לשאלות ברמת התהליך וברמת התוכן, שימוש באסטרטגיות להפעלת גמישות מול אי-נחת, התנגדויות, ספקנים.

5.    בנייה ופיתוח תכנית ההדרכה – מודל MAT4,  עקרונות למידה, הגדרת מטרות וקהל יעד, בניית רצף  וחלוקה היררכית של הנלמד (Chunking and Sequencing), פיתוח תרגילים והפעלות ללמידה.

6.    מיומנות ביצוע הדגמות: העמקה ודיוק הידע, כיצד לבחור מודגם ולהצליח בהדגמה, אופן ההדגמה ודגשים להדגמה, מתן משוב וניתוח ההדגמה בכיתה

מי הן מנחות הקורס?

שתי מנחות מיומנות בדרגת MasterTrainer NLP בעלות ניסיון של שנים בהנחיה קורסי NLP: מירי שפילמן ודפנה סלען

מהן תעודות הסמכה?

בוגרי הקורס, העומדים בכל הדרישות, זכאים לקבל 2 תעודות:

bar ilan

תעודה מטעם אוניברסיטת
בר-אילן בחסות היחידה לפיתוח מקצועי, ביה"ס לחינוך

 

 

hasmaha

 

 

תעודת בינלאומית מטעם IANLP ארגון NLP מוכר ויוקרתי בחו"ל

מתי כל זה קורה?

הקורס יתקיים בימי ראשון בערב

בין השעות 21:30-16:00

למשך 24 מפגשים.

החל מ- 13.11.2016

 

מהי עלות הקורס?

12,700 ₪ בהרשמה מוקדמת עד לתאריך 31/08/16 בפריסה של עד 10 תשלומים.

 

מהן דרישות הקורס?

·        מבחן תיאורטי שמרכז בתוכו את המיומנויות והאסטרטגיות שנלמדו בקורס בשילוב עם שליטה במיומנויות והטכניקות של דרגת NLP Master Practitioner

·        מבחנים מעשיים הכוללים פרזנטציה והדגמה בכיתה
וכעת כל מה שנותר לעשות הוא להירשם לקורס שיעזור לכולנו להפיץ את ה-NLP ולהיטיב עם כמה שיותר אנשים.
אנחנו מאמינות שמתאים לך לגדול ולהיות חלק מנבחרת זו!

ניפגש בנובמבר J

 

לפרטים נוספים ולרישום נא לפנות לדפנה סלען, רכזת הקורס ומנחה בצוות:

בטלפון: 054-7656178 או במייל : [email protected]

לאתר של דפנה סלען לחצו כאן

לפרטים על הקורס מטעם אוניברסיטת בר אילן לחצו כאן

לעמוד הפייסבוק של דפנה סלען לחצו כאן

לעמוד הפייסבוק של MNLP לחצו כאן

 

, , , , , ,
הפוסט הקודם
על אולימפיאדה וMNLP
הפוסט הבא
על חמלה וספרות

Related Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Fill out this field
Fill out this field
יש להזין אימייל תקין.
You need to agree with the terms to proceed