מדיטציות מיינדפולנס

  1. ראשי
  2. מדיטציות מיינדפולנס

מדיטציות מיינדפולנס גורמות לנו להיות ערים יותר למציאות הנוכחת בכאן ועכשיו, לקבל אותה ללא מאבק וללא הרצון שמציאות אחרת תהיה.
הן גורמות לנו להפחית את הסבל שנגרם לנו מהשתוקקויות שלנו על דברים מסוימים ומהסלידה שלנו מדברים אחרים, בכך שאנחנו לומדים להביא תשומת לב אליהם.

א.נשים המתרגלים.ות מדיטציות מיינדפולנס, או בעברית "מודעות קשובה",
מעידים.ות כי למדו להגיב לסיטואציות מתוך בחירה ופחות מתוך תגובה אוטומטית או אימפולסיבית.
יש בהם יותר קבלה וחמלה ופחות שיפוטיות וביקורת כלפי עצמם.ן וכלפי אחרים.

אם נתרגל באופן קבוע 10 דק' (לפחות) מדיטציה ביום נוכל להפחית באופן משמעותי את הלחץ, הסטרס, המחשבות הטורדניות והחרדה שאנחנו חויים בחיי היום יום.
אתם.ן מוזמנים ומוזמנות להתחיל לתרגל איתנו 🙂

סוגי מדיטציות מיינדפולנס:

מדיטציות לקהל הרחב

מדיטציות לקהל הרחב

מדיטציות מתוך השיעורים

מדיטציות מתוך השיעורים

צרו עמנו קשר

    לפרטים לגבי הרשמה לקורסים, טיפולים ועוד, מלאו את הטופס
    או לחצו כאן לצ'אט ישיר עם נציג whatsapp




    תפריט